e-Račun u javnom sektoru
Servis Moj-eRačun za javni sektor je najbolje rešenje za razmenu elektronskih faktura sa obveznicima primene Zakona o elektronskom fakturisanju.
Zašto baš e-Račun za javni sektor?
Servis e-Račun za javni sektor predstavlja informacionog posrednika putem kog se odvija razmena elektronskih faktura i pratećih dokumenata između izdavaoca e-računa i učesnika javne nabavke (javnih i državnih institucija).
Zašto je obavezna razmena e-računa u javnim nabavkama?
Prema Zakonu o elektronskom fakturisanju obveznici u postupcima javne nabavke od 01.01.2022.god. su u obavezi da primaju e-račune.
Prednosti uvođenja e-računa u javnoj nabavci:
- automatizovani unos računa,
- brža obrada ulaznih računa,
- smanjeni troškovi isporuke i obrade računa,
- automatsko obaveštenje o potvrdi prijema e-računa,
- brz i jednostavan pristup primljenim i arhiviranim računima,
- sigurno skladištenje e-računa sa prilozima u servis Moj-eRačun
Kome je namenjen servis Moj-eRačun?
- Obveznici javne nabavke (naručioci).Putem servisa Moj-eRačun primaju i šalju elektronske fakture
- Poslovni subjekti (izdavaoci). Putem servisa Moj-eRačun šalju elektronske fakture prema naručiocima
Razmena e-računa u postupcima javne nabavke:
Svi e-računi koji se razmenjuju u postupcima javne nabavke moraju proći kroz sistem e-faktura – SEF:
- direktno
- posredovanjem informacionih posrednika
Obveznici javne nabavke (javni sektor i državne institucije) moraju slati i primati e-račune, dok izdavaoci putem servisa Moj eRačun mogu samo slati ili takodje slati i primate e-račune.
Zakažite besplatnu edukaciju i zatražite ponudu. Naša korisnička podrška će Vas kontaktirati u najkraćem roku.