Pet razloga da zavolite elektronske fakture
Uvođenje elektronskih faktura nikad nije bilo lakše. Dajemo Vam pet razloga da zavolite elektronske fakture i servis za razmenu eFaktura i elektronskih dokumenta – Moj-eRačun. Iskoristite svoje resurse za važnije stvari, transformišite svoje poslovanje, poboljšajte likvidnost, povežite se u Moj-eRačun mrežu – pojednostavite razmenu elektronskih faktura i poslujte odgovorno uz očuvanje životne sredine.
Sačuvajte svoje resurse
Započnite digitalizaciju poslovanja na svim poljima i sačuvajte svoje resurse za obavljanje važnijih zadataka. Zaboravite štampanje faktura i ostalih dokumenata, oslobodite se suvišnih registratora. Aktivacijom usluge Moj-eRačun za elektronsko fakturisanje, napravili ste prvi korak ka digitalizaciji Vašeg poslovanja. Kroz servis dobijate mogućnost slanja elektronskih računa direktno iz Vašeg ERP sistema, odn. računovodstvenog programa, a fakture koje Vam stižu će se automatski učitavati u program i čuvati u arhivi, bez potrebe za dodatnim prekucavanjem.
Transformiše svoje poslovanje
Nakon uvođenja elektronskih faktura, omogućili smo Vam da dalje digitalizujete svoje poslovanje. Svojim eFakturama i eDokumentima možete veoma lako da upravljate kroz Moj-DMS i skladištite u Moj-eArhiv. Time ste obezbedili da poslujete u skladu sa Zakonom u pogledu obrade i čuvanja elektronskih faktura.
Poboljšajte likvidnost
Kroz razmenu elektronskih faktura bićete u mogućnosti da upravljate svojom likvidnošću. Servis Moj-eRačun Vam osigurava dostavu eFaktura, a samim tim i naplatu dospelih obaveza Vaših kupaca. Neće biti više izgubljenih ili zaturenih faktura, sve fakture biće Vam dostupne na jedan klik i sačuvane u elektronskoj arhivi jedanaest godina.
Povežite se u Moj-eRačun mrežu
Više od 150 ERP sistema/računovodstvenih softvera je povezano u Moj-eRačun mrežu i više od hiljadu preduzeća u Srbiji već koriste uslugu elektronskog fakturisanja i razmene elektronskih dokumenata. Kroz servis Moj-eRačun, ubrazćete sve poslovne procese i ostvarićete efikasnije poslovanje. Bićete umreženi kroz Moj-eRačun sa svim svojim saradnicima bez prepreka ili poteškoća, a moći ćete i da pristupite svojim podacima sa bilo kog mesta i u bilo koje vreme.
Poslujte odgovorno
Još jedna, možda i najvažnija prednost elektronskih faktura je društveno odgovorno poslovanje. Uvođenjem elektronskih faktura bićete ispred svoje konkurencije kroz zaštitu šumskih resursa i kroz smanjenje ugljeničnog otiska koje Vaše poslovanje ostavlja na okolinu. Kroz servis Moj-eRačun i slanje elektronskih faktura i dokumenata mi utičemo na smanjenje upotrebe papira, samim tim čuvamo prirodu od daljeg uništavanja i pozitivno utičemo na ciljnu populaciju i zajednicu u kojoj poslujete.
Da li ste spremni da zavolite Moj-eRačun?
Ako ste spremni da sačuvate svoje dragocene resurse i transformišete svoje poslovanje, da poboljšate svoju likvidnost, uz društveno odgovorno poslovanje, onda ćete našu ponudu odmah zavoleti. Javite nam se za dodatne detalje u vezi pogodnosti koje smo pripremili za Vas u narednom periodu: zatražite ponudu ili zakažite sastanak sa našim predstavnikom.
Autor fotografije: starline / Freepik