Prelazak na eRačun donosi brži i efikasnij rad zaposlenih, bržu realizaciju potraživanja, lakši pregled računa i značajno smanjenje troškova. Konkretno, da biste prešli na eRačun, potrebno je da imate želju za napretkom i pouzdanog partnera u obliku informacionog posrednika.

Usluga Moj-eRačun, kroz sve svoje funkcionalnosti i jednostavnost uvodi Vas u svet e-poslovanja u četiri koraka!

Prvi korak – registracija

Registracija na uslugu Moj eRačun je potpuno besplatna i to možete učiniti u bilo kom trenutku bez ikakve nadoknade. Nakon registracije, dobićete e-mail sa uputstvima o dokumentima koje treba obezbedi kako bi naša korisnička služba sprovela postupak verifikacije Vaše firme.

Posle slanja potrebne dokumentacije na email registracija@moj-eracun.rs.  Služba za korisnike Moj eRačun izvršiće postupak verifikacije Vaše firme, dobijate korisnički nalog i lozinku koje morate strogo čuvati. Ona će se koristiti u budućnosti kao identifikacioni broj za slanje faktura putem Vašeg ERP sistema ili PDF-a, usluga štampača Moj-eRačun ako niste korisnik ERP sistema koji je izvršio integraciju usluge.

Agenti u korisničkom centru na raspolaganju su vam u potpunosti i odgovori će na sva Vaša pitanja ili nedoumice kako poslati eRačun, kako ga poslati, primiti i kako proverite da li je eRačun uspešno isporučen Vašem kupcu.

Drugi korak – unos podataka u adresar primatelja

Od servisa Moj-eRačun dobićete standardno obaveštenje koje obaveštava sve Vaše kupce (primaoci Vaših računa) da započnu razmenu e-računa i traženje njihove email adrese na koju će ubuduće dobijati obaveštenja o Vašim eRačunima. Dobijene podatke ćete uneti u adresar u sistemu usluga Moj-eRačun. Ovo je stvorilo preduslove za slanje eRačuna koje možete da šaljete direktno iz svog ERP sistema ako ga koristite i ako je usluga eRačun integrisana u ovaj sistem (Moj-eRačun je integrisan u gotovo sve najveće ERP sisteme u Srbiji).

Ako koristite ERP koji nije integrisan sa uslugom Moj-eRačun ili uopšte ne koristite ERP za slanje računa, koristićete našu Kreiraj aplikaciju za slanje eRačuna u o kojoj možete više pročitati na sledećem linku https://www.moj-eracun.rs/cms/aplikacije .

Treći korak – korisnička podrška

U ovoj fazi Vas muči puno pitanja poput toga šta ako mesečno šaljemo stotine ili hiljade računa, kako ćemo se uopšte snaći, šta ako nas kupci počnu sa pitanjima da su ovi eRačuni važeći i moraju li se eRačuni štampati i čuvati u registratorima? Odgovor na sva tri pitanja – tu je za Vas servis Moj-eRačun.

Kompletnu brigu, što uključuje i telefonski poziv prema Vašem primaocu eRačuna, kod svakog prvog preuzimanja Vašeg eRačuna vodi korisnička služba servisa Moj-eRačun.

Naime, servis naplaćuje isključivo uspešno dostavljene eRačune, odnosno eRačune koje su Vaši kupci uspešno preuzeli. Tu dolazimo do idućeg pitanja, a to je “kako ćemo znati jesu li računi preuzeti ili ne“. Vrlo jednostavno, pristupom Vašem korisničkom profilu imate jednostavan pregled svih svojih poslanih eRačuna i njihovog statusa – jesu li i kada su, koji dan i sat,  preuzeti.

Ako je račun označen tamno zelenom bojom, to znači da ste vi račun poslali, da ga je Vaš primalac eRačuna preuzeo i vi ste dobili potvrdu prijema  sa tačnim vremenom preuzimanja. Ako je eRačun označen žutom bojom , to znači da je Vaš primalac dobio e-mail obaveštenje da mu je poslat eRačun i da ga čeka na servisu, ali ga još nije preuzeo. Ako prođe više od pet radnih dana, a da Vaš primalac ne preuzme eRačun, žuto obeležje  postaje crveno. S crvenim eRačunom možemo uraditi dve stvari; možemo ga ispisati i poslati poštom, nakon čega on postaje svetlo zelen, ili ga možemo ponovno poslati putem servisa Moj-eRačun.

Četvrti korak – uspešno slanje eRačuna

Sada sve znate, Vaši su kupci obavešteni da ste odlučili postati uspešna firma 21. veka i sada im možete slati eRačune. Usput možete iz kancelarije izbaciti sve registratore i brojne police koje zauzimaju Vaš radni prostor. Zašto? Zato jer od danas sve svoje izlazne račune možete čuvati u eArhivi na Vašem računaru ili bilo kojem drugom prenosnom mediju za skladištenje podataka. Vrlo brzo registratori vam neće trebati ni za ulazne račune jer sve više firmi počinje slati eRačune!