Slanjem eRačuna štedimo i vreme i novac
Digitalizacija poslovanja,u administrativnim procesima i računovodstvu, nije novitet niti je postupak koji će ikada u potpunosti završiti. Pre 25 godina, poslovna komunikacija se razmenjivala poštanskim putem, a danas i sa državnim institucijama komuniciramo e-mailovima ili informacionim sistemima sa sertifikatima. Razvoj računovodstvenih softvera omogućio je, između ostalog, automatizovan obračun plata, a saradnja ERP proizvođača i informaciskih…
Pročitajte višeMeR interaktivni agent
Pozdrav, ja sam MeR chatbot! Postavite mi pitanja u vezi slanja i primanja eRačuna, ali i kako da koristite ostale servise kao što je Moj eArhiv. Programiran sam kao inteligentni robot za samostalnu komunikaciju sa Vama putem Inbox-a u okviru web stranice www.moj-eracun.rs Moje radno vreme je 24/7, i to 365 dana u godini! Odgovaram…
Pročitajte višeKreirajte svoj eRačun
Sa eRačunom Vaše poslovanje može biti jednostavnije, uštedećete svoje vreme i što je najvažnije novac. eRačune svakodnevno koristi sve veći broj privrednika koji su svesni da je papirno poslovanje prošlost. Zašto eRačun? Jednostavno, brzo, povoljno i ekološki prihvatljivo! Korisniku Servisa Moj-eRačun omogućeno je slanje eRačuna direktno iz računovodstvenog programa. Servis Moj-eRačun izvršio je integraciju u…
Pročitajte višePrepoznajte prednosti automatizacije poslovnih procesa
Izračunajte sami koliko gubite na prepisivanje 200 računa koje ste mogli učitati jednim klikom uz pomoć servisa Moj-eRačun. Jeste li i dalje spremni da plaćate toliku neefikasnost? Pre 20 godina bilo je sasvim normalno ručno ispisivati virmane i nositi ih u banku kako bi se isplatile plate ili dobavljači. Uvođenjem internet bankarstva plaćanja su se…
Pročitajte višeMoj-DMS – idealno rešenje za rad od kuće!
Elektronski dokument učitan u Moj-DMS sistem dostupan je za obradu svim za to ovlašćenim osobama i spoljnim partnerima, nezavisno gde se nalaze. Moj-DMS je informacijski sistem za upravljanje digitalnim dokumentima, povezan sa servisom Moj-eRačun. Kroz Moj-DMS možete digitalno obrađivati poslovne dokumente; potpisivati ih, likvidirati i odobravati i imati veću kontrolu nad tokom poslovne dokumentacije i…
Pročitajte višePrednosti digitalizacije i eRačuna
Uz digitalna rešenja koja uprošćavaju radne procese i pružaju veću kontrolu nad njima, papirno poslovanje je gubitak vremena i novca. Veća sigurnost i poverenje Za razliku od papirnih dokumenata koji se čuvaju na policama u firmi, digitalna dokumenta čuvaju se u cloudu. Sigurni su čak i ako dođe do požara ili poplava, a ne može im…
Pročitajte višeSistem moj eArhiv – sigurano i jednostavano čuvanje poslovnih dokumenata
Korisnici servisa Moj eRačun uslugu mogu aktivirati e-mailom ili pozivom korisničkoj službi. Ako još niste korisnik servisa Moj eRačun, zatražite ponudu putem web obrasca. Sistem Moj eArhiv omogućuje sigurne i kontrolisane uslove za čuvanje svih poslovnih dokumenata u elektronskom obliku. Bilo da je reč o eRačunima, eOdobrenjima ili eOtpremnicama, Moj eArhiv pruža jednostavan pristup, pa i kod rada od…
Pročitajte višeMoj eRačun – na pravom ste mestu!
Dosta vam je papira i želite da fakture pravite, šaljete i primate elektronskim putem? Na pravom ste mestu.
Pročitajte višePrimaoci eRačuna su korisnici usluge i moraju poštovati zakonske propise
Najveće uštede u administrativnom poslu upravo su na strani primaoca eRačuna. Oni su korisnici usluge eRačuna bez obzira što ih još uvek ne šalju. Zašto nam je zakonodavac „nametnuo“ eRačun Zakonodavac želi da poslovne procese u doba digitalizacije optimizuje, ubrza i obezbedi. Postoje i drugi razlozi, naravno, ali nama koji se bavimo biznisom, ovo je…
Pročitajte više