eRačun osnovni termini
U susret primeni Zakona i korišćenju ispravnih eRačuna u poslovnim procesima ponavljamo najvažnije pojmove i radnje koje pokriva usluga servisa Moj eRačun. Šta je eRačun? eRačun je dokument koji je elektronski kreiran, overen, poslat, preuzet i skladišten u elektronskom obliku. Da bi jedan eRačun bio ispravan, zakonski mora posedovati dve forme: unutrašnju (tehničko-programska šema) i…
Pročitajte višeBenefiti eRačuna?
Da li ste imali problema sa preuzimanjem računa ili sa dostavom istih? Izgubljeni računi postaju svakodnevnica? Zloupotreba PDF dokumenata? Osnovne prednosti Kada se počeo prvi put spominjati eRačun, kao i elektronska razmena dokumentacije, privrednici su pre svega bili skeptični na novine koje dolaze. Bilo je teško prihvatiti sve što je novo, odreći se već postojećih…
Pročitajte višePrepoznajte ispravan eRačun
Razmena eRačuna i eDokumenata više nije opcija, to je imperativ. Postavlja se pitanje: “Kako iskoristiti snagu digitalizacije, a istovremeno unaprediti poslovanje?” Ubrzajte radni proces U današnje vreme malo je onoga što se ne može uraditi sa tri klika mišom. Jedna od pogodnosti koja uveliko ubrzava radne procese svakako je i eRačun, račun napravljen u elektronskom obliku…
Pročitajte višeUštede korišćenjem eRačuna
Za naše korisnike sprovodimo kampanju savetovanja dobavljača, što im je omogućilo da ulazne račune primaju elektronski.
Pročitajte višeJedinstvena platforma za elektronsko fakturisanje
U samo par lakih i jednostavnih koraka postanite registrovan korisnik e-računa. Uz servis Moj eRačun olakšajte svoje poslovanje!
Pročitajte višePapirna i digitalna dokumenata. Razlika nije samo u formatu!
Papir je toliko duboko ukorenjen u naše radne procese da ne vidimo koliko nas usporava i koliko nepotrebnih resursa trošimo na njegovu obradu. Donosimo nekoliko primera iz svakodnevnog poslovanja gde se vidi koliki je papir „proizvođač“ troška. Jeste li znali da se prosečni dokument koji uđe u preduzeće kopira čak 19 puta? Podatak do kojeg…
Pročitajte višeZašto biramo bespapirno poslovanje
Bespapirno poslovanje i kancelarije bez papira pojmovi su koji se u poslednje vreme često spominju kao jedino rešenje za eliminaciju nepotrebnih troškova u firmama. Većina nas, a sve nas je manje, koji smo odrasli sa stripovima i knjigama u rukama obožavamo miris stranica dok ih listamo, ali u poslovanju je neophodno zalagati se za inovativno,…
Pročitajte višeeRačune ne prekucavate! U sekundi ih klikom učitavate u Vaš ERP
Primalac jednim klikom može istovremeno besplatno učitati koliko god eRačuna želi, dok se prekucavanjem gubi više od pet minuta po računu. Kada se govori o prednostima eRačuna, najčešće se ističe kako su one veće na strani primaoca. S druge strane, veliki broj poslovnih subjekata koji samo prima eRačune ističe kako ih ne primećuje. Zašto je to tako? Zato…
Pročitajte višeUvođenje eRačuna – Zašto?
Prednosti eRačuna možemo gledati i kroz prizmu sigurnosti jer za razliku od papirnog, eRačun je preporučena pošiljka, nepodložan manipulacijama i izmenama i uvek dostupan za pregled i obradu.
Pročitajte više