Uštede korišćenjem eRačuna
Za naše korisnike sprovodimo kampanju savetovanja dobavljača, što im je omogućilo da ulazne račune primaju elektronski.
Digitalizacija poslovanja, a to se odnosi i na administrativne procese i računovodstvo, nije novitet niti je postupak koji će ikada u potpunosti završiti. Pre 25 godina, poslovna komunikacija se razmenjivala poštanskim putem, a danas čak i s državnim institucijama komuniciramo e-mailovima ili putem informacijskih sistema zahvaljujući digitalnim sertifikatima.
Razvoj računovodstvenih softvera omogućio je, između ostalog, automatizovani obračun plata, a saradnja ERP proizvođača i informacijskih posrednika automatizovani unos eRačuna i drugih knjigovodstvenih dokumenata. Umesto da gubimo prosečno pet minuta po računu na prepisivanje, jednim klikom danas možemo učitati neograničen broj eRačuna u strukturnom, XML obliku.
Realizacija eRačuna
Naši klijenti bilo da su velike kompanije ili preduzetničke radnje prepoznali su prednost automatizacije poslovanja kroz eRačun, posebno iz perspektive primalaca eRačuna koji posluju s velikim brojem dobavljača.
Servis moj eRačun sprovodi aktivnost obaveštavanja i savetovanja korisnikovih dobavljača što omogućuje da se veliki broj ulaznih računa prima elektronski i time ostvaruju finansijske i vremenske uštede.
Posao informacijskog posrednika
Ulogu u dobroj pripremi sa dobavljačima mora imati informacijski posrednik, a to je tek jedna od prednosti koja izdvaja servis moj eRačun na tržištu. Uloga informacijskog posrednika, naime, nije isključivo preneti informaciju / dokument od klijenta A do klijenta B, nego korisniku osigurati potpunu uslugu, ili bolje rečeno infrastrukturu, kako bi ostvario veću vrednost kroz digitalizaciju.
Prateće usluge
Korisnici koji su uvođenje eRačuna uradili na ispravan način i digitalizovali celi proces, iskoristili su digitalnu transformaciju da potpuno izbace papir i tako smanje troškove, ubrzaju procese, ali i povećaju fleksibilnost sopstvenog informacionog sistema. Taj eRačun, koji učitavaju, a ne štampaju, povezali su s drugim elektronskim poslovnim dokumentima u lancu nabavke, kao što su eNarudžbenice, eOtpremnice i eOpomene koje kupci ne mogu ignorisati.
Besplatne edukacije
Ako želite i sami u praksi primeniti prednosti učitavanja eRačuna dostupan vam je besplatni webinar na koji se možete prijaviti OVDE.